solen skiner

Jösses vad dåligt jag har skrivit nu på sommarlovet! Jag får ta och försöka bättra mig helt enkelt. 

Jag tänkte berätta lite om mina dagar nu här på sommarlovet. Igår var jag med Sofie hela dagen, vi låg och sola lite och sedan var vi barnvakt till hennes lillebror Sebbe. Han var med oss ute i stort sätt hela kvällen och åkte på sin sparkcykel medans våra planer var att bada, men icke. Det satt folk där som ALLA irriterade sig på för dom satt och snacka massa skit så då blev det att man höll sig på det torra :) 
Träffa Jill också, det var ett bra tag sen man såg henne! Så det var trevligt att träffa henne :) 
Satt och prata lite med henne eftersom att hon inte heller skulle bada. 

För några dagar sedan blev det att jag och *hemlig* hade vattenkrig inomhus, haha. Vet ni hur blöt jag blev?! Haha, men det var roligt :) 
Nej men nu har jag inte så mycket mer att skriva, eller rättare sagt - jag orkar inte skriva. Hostar som en tok! SANNA HAR SMITTAT MIG, IGEN! ;) Haha. 
Nej men nu ska jag sluta skriva, vi hörs. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0