Solen skiner i Stockholm idag!

Solen skiner! Det känns så grymt skönt att se att det är blå himmel än bara regn regn regn. Jag älskar verkligen Stockholm när solen skiner :) 
Så.. Vad ska ni göra idag? Kanske bada? :) Grilla? JA VAD MYSIGT DET LÅTER! 
Fast.. Jag funderar på ifall jag ska bada ikväll i poolen :) Höhö. Jag ska iallafall träffa *hemlig*, eller det är vad jag tror iallafall. Skulle träffat han igår också fast det blev att jag fick träffa hans vän Robin ist. Haha, Fast det gjorde ju inget, han är snäll han med :)

Jag kom precis ut ur duschen, har bara fått på mig mjukisbyxor. Ska alldeles fundera på vad jag ska ha på mig idag, det blir nog taighst och sen tar jag med mig jeans eller mjukisar ifall det skulle bli kallt :) Ska försöka komma ut lite tidigare idag så man får vara ute i solen också. 
Skriver lite senare tror jag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0