så trött så trött..

Ja, som rubriken säger så är jag så grymt trött. Vet faktiskt inte varför, det har ju inte direkt varit en tuff dag om jag säger så. Har varit på en lektion idag, haha. Sen har Madde och jag bara varit i Farsta Centrum, jag köpte skor till mig själv, födelsedagspresent till Sandra och studentpresent till Malin :) 

Och imorgon, då har jag plaaaaner! Ska upp ganska tidigt, även fast jag är ledig. Malin tar ju studenten och vi ska vara hemma hos pappa redan vid 11 tiden så jag stiger väl upp vid 8-9 tiden, hoppar in i duschen och sedan gör mig iordning. Kanske blir lockigt hår imorgon? :) Vi får se! 
Senare under eftermiddagen/kvällen ska jag träffa alla härliga människor och fira Sanne. Och det bästa är att jag ska träffa *hemlig*! Sist jag träffa han var ju i förrgår, så det var ju länge sen :O Inte okej!
Men men, jag kanske ska hoppa i säng nu eftersom att jag ska upp ganska tidigt imorgon? Vi hörs imorgon iallafall, puss!


Kommentarer
Postat av: cat

ja, kör på lockar, det alltid fint:)

2009-06-05 @ 00:08:28
URL: http://gallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0