nattuggla

Sitter uppe med Malin och Dino och läser lite bloggar, haha! Jag vet att det är sent men jösses vad vi skrattar :) Jag fick inte fortsätta att läsa utan Malin, det ända hon sa var "Lina, du får inte fortsätta att läsa utan mig. Vi måste läsa tillsammans, haha!" sen gick hon och borsta tänderna, så det jag sitter och väntar på nu är att hon ska komma så vi kan fortsätta att läsa, haha! 

Medans jag väntar jag kan berätta lite om vad vi har gjort idag. 
Vi har varit nere med torpet och solat och badat, jätte skönt! Eller badat och badat, jag blev nerskvätt.. Haha, men det var skönt :) Får hoppas att jag fick lite färg på mig. 
Morgonens planer är att åka och bada om det är lika fint väder, så det ska bli skönt!
Men nu ska jag gå och dricka något varmt, har så otroligt ont i halsen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0