målar naglar och fixar inför imorgon

Hej alla glada människor, sitter här framför datorn och väntar på att Lilla Robban ska höra av sig :)  
Ska alldeles strax måla naglarna och bestämma hur jag ska göra med mitt hår imorgon. 

Annars då.. Händer inte så mycket här, är grymt trött plus att det är så tråkigt väder! Om det hade varit sol hade jag varit i sköndal och träffat *hemlig* men nu så regnar det och jag orkar verkligen inte gå ut i det här vädret och bli blöt om fötterna! Tråkigt. 
Får hoppas på bättre väder imorgon eftersom att min lilla gulliga syster Malin tar studenten! Fast dom sa att det skulle bli moligt, fast inget regn. Men vet vet? Vi får helt enkelt hoppas på det bästa! 
Imorgon kväll ska jag iallafall träffa *hemlig* och alla andra, vi ska fira Sanne! :) Men först ska jag ju vara med Malin och fira henne att hon har tagit studenten, men jag drar nog lite tidigare än alla andra. Så det får bli att jag har ombyte med mig, annars blir det nog en aning kallt med klänning! 

Snart måste jag ut i regnet och gå med Skruttan också, jag har verkligen ingen lust! Men men, vad ska man göra. Ingen annan är hemma och hon har inte varit ute på evigheter.. Blir så trött på att hon alltid måste hålla sig så länge. 
Men men.. Nu ska jag ut med hunden, puss!

b187922fb9494244b630c538ba69e17e.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0