igårkväll

Hejsan hoppsan lillebror! Sitter just nu hemma och Sanna och väntar på att Sanna ska bli klar så ska vi hem till hennes far och äta lite där, sen ska vi ut och möta upp folket :)
Har inte alls skrivit mycket i helgen men jag har haft fullt upp! Kommer inte ens ihåg ifall jag skrev igår men jag tror att jag gjorde det.

Iallafall, igår så var vi ute - kan sätta in några bilder i slutet av inlägget. Vi satt vid handikapp och tog det lugnt, Sofie och hennes två vänner badade, haha. Jag och Sanna satt och prata med Adam i telefon, haha! Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Den liraren är verkligen hur rolig som helst att prata i telefon med! (Snart växer hornen i pannan på mig som Sanna och jag brukar säga ;))
Sofie och jag kom hem runt tolv igår kväll, och vi hade grymt kul! Fick höra att jag lät som en gotlänning, haha?! Sen satt vi i stort sätt och skratta åt Kennyboy :) Sofie vet precis hur man uttalar det, haha!
Men nu ska vi alldeles strax börja gå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0