i want to tell you

Kom precis hem till Sanna, fast Sanna är inte här nu heller. Haha, hon är nämligen och köper skor med sin pappa och hon blev hämtad vid badet så Simon och jag stanna kvar en stund till. Tog ett till dop och sedan börja i röra oss hemåt.
Tänkte bara berätta att vecka 28-29 kommer jag och Sanna åka bort. Vecka 28 kommer vi vara på mitt landställe, och vecka 29 drar vi till Robban på gotland! Riktigt härligt om du frågar mig! Sen vet jag inte om Sanna tar sin dator med sig till gotland, annars blir det lite svårt att blogga, men vi får hoppas på det bästa :)

Igår blev det är trevlig kväll också, vi drog till donken och åt lite :) Sen behöver vi inte ta upp resten, haha.
Men men, nu tänkte jag hoppa in i duschen och vänta på Sanna, pusss!

Haha den bilden har Sanna gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0