'i know that he love me cuz he told me so'

Hej där! Sitter just nu alldeles ensam hemma, alla drog precis. Så nu väntar på bara på att få ett svar från Sanne så jag vet vilken buss vi ska ta :) 
Det blir att vi ska grilla idag och fira Sanne eftersom vi knappt gjorde det igår, det blev bara att vi satt och snacka, haha. 
Men men, det blir inte alls ett långt inlägg nu, tänkte bara skriva ett inlägg innan jag drar mig utåt. 

Rubriken har iallafall ingenting med inlägget att göra, bara att låten neranför går så, haha! Jag älskar verkligen den :) Tycker den är jätte fin! Eller vad tycker ni? :)

Nu ska jag iallafall få tag i Sanne, puss!

Bild 1. Min älskade pappa :)
Bild 2. Min Malin som precis sprungit ut, jag älskar dig gullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0