here you are

Hej bloggen! Sitter fortfarande i täcke och funderar faktiskt på att hoppa in i duschen, det funkar inte att sitta så här hela dagen, höhö! 
Vad har ni haft för er dom senaste dagarna? Jag har ju inte skrivit så mycket så jag kan väl berätta lite om mina dagar på sommarlovet. 
Igår så badade faktiskt jag och Sanna, haha. Grymt skönt var det i vattnet, det var varmt! Fast vi bada ju i pool, haha. Hade det jätte mysigt hela kvällen, bara att det blev svin kallt när man skulle gå upp! 
Tänkte bada i förrgår också men jag höll mig på det torra med Robin och prata lite istället :) 

Dagens planer är väl att dra ut om det blir lite solsken?! Blir ju tokig på det här vädret! Men men, det regnar ju iallafall inte. Så det är ett plus i kanten. 
Men nu tänkte jag hoppa in i duschen och prata lite med Sanna :) Pöss påre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0