godmorgon

Det blev senare än vad jag hade tänkt igår, somna inte fören halv fyra eller något och så vakna jag nu. Eller för ca 40 minuter sedan, fast jag vakna innan det också av att Malin kom in och prata med mig eller något men jag kommer inte ihåg vad hon sa, minns bara att jag bad henne att gå ut. 

Dagens planer: För det första så ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Sen blir det väl att möta upp Sanna runt fyra och sedan blir det tvättis. Måste börja tvätta eftersom ingen är hemma, fast jag drar nog med mig Malin ner :). Hatar att stå där nere själv, så blir det jätte mörkt när lampan släcks. Usch.. 
Lite senare ikväll när jag har fått mitt busskort så ska jag åka och träffa Sofie tror jag :) Alla andra har planer och tur att lilla Sofie vill träffa mig lite senare :)
Men men, nu måste jag hoppa in i duschen. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0