godmorgon!

Sitter just nu med en liten hund i knät som heter Nelly, jätte söt! 
Vi har just nu tre hundar hemma eftersom att vi är hundvakt också, haha. Malin och Dino sa att hon skulle bli jätte jobbig, men inte! Hon har varit hur lugn och fin som helst och jag tror att hon tycker om mig, höhö. Hon ligger ju just nu i mitt knä och det verkar som hon känner sig som hemma :) Så det är bara bra!

Går dagen blev en lyckad kväll, satt nere vid scoutstugan med allihoppa och tog det lugnt. Lite senare så drog alla hemåt och det var bara jag, Sofie och Sanne kvar. Och tur som vi hade så kom fältarna, så vi åkte med dom till donken och sen skjutsa dom hem oss, så himla skönt att slippa ta bussen!
Dagens planer är väl att göra något liknande, sitta ute och ta det lugnt skulle jag gissa. 
Men men, snart ska jag göra mig iordning :) Vi hörs, puss!
Det är bara Skruttan som fattas på bilderna. 
Bild 1. Nelly som ligger i mitt knä
Bild 2. Boris och Nelly som ligger i sängen tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0