5/1

Hola amigos.
Jag tänkte skriva ett inlägg innan jag börjar röra mig mot tunnelbanan, de är nämligen så att jag och Charlina ska fika inne i stan idag sedan när vi är klara så ska jag åka hem till en liten vän och sova där.
Jag blev helt tokig igår, jag kunde inte somna och jag hade ställt klockan på elva så att jag inte skulle sova bort hela dagen idag som jag har gjort den här veckan. Titta bara igår, jag vaknade tio i två. Men jösses vad skönt de var att få sova ut ska jag tala om för er. Sen inatt när jag inte kunde sova så började magen kurra så jag gick upp och tog mig en macka med grillkrydda på. Jag vet faktiskt inte när jag somnade men de var nog ganska sent.
Iaf, när klockan ringde vid elva idag så kände jag mig som en zoombie. Jag var helt borta, och sen drömde jag en skum dröm som jag inte tänker dra upp här! Jag har drömt ganska konstig drömmer på senaste tiden.
Nu innan jag går tänkte jag fylla i mina naglar, vi hörs!

De tio bästa:
1. Viljestark
2. Saklig
3. Medmänsklig
4. Ärlig
5. Öppenhjärtig
6. Intiaktivrik
7. Flexibel
8. Entusiastik
9. Humoristisk
10. Generös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0