26/1

Kom precis hem ifrån stan, har haft en trevlig dag med Andrea. Jag mötte upp henne i brommaplan så åkte vi in till stan och käka lite grann, drog vidare till hötorget och kika runt lite där. Andrea hitta ett par jeans, skit snygga om du frågar mig! Funderar på att köpa likadana :) Jag tycker dom satt skit snyggt, hoppas på att dom sitter lika snyggt på mig minsann, haha. Måste åka och köpa nu när det är rea och allt, haha. Fanns ju skit snygga tröjor också, och som sagt så måste man passa på! Andrea kanske kan följa med mig in till stan någon dag, höhö. Jag blir tokig! Jag behöver verkligen ett par nya jenas, och några tröjor. Så jag får åka in till stan nångång i veckan, ska kolla om pappa kanske vill följa med om han inte jobbar sent. Det skulle varit trevligt om pappa och jag åkte in till stan tillsammans. Fast det är roligt med Andrea också :).
Juste, vi snacka om ifall vi skulle gå på bio någon helg och se Bolt, haha! Vi båda är två fan av barnfilmer så varför ska vi inte gå tillsammas? :) hahah, jösses. Den där tjejen är helt amazing ska ni veta :) Man har alltid lika roligt med henne :).
Men vet ni vad? Det blir nog inte så långt inlägg nu för jag tänkte duscha lite grann för jag har ont i magisen. Sen tänkte jag smsa systra mi och kolla ifall hon kommer hem. Ciao! 

(Pappa håller fortfarande på att laga min dator och han sa att han beställt nya delar till den så den blir antagligen klar denna vecka och då kommer det fler bilder!)

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Tack så mycket! :)

2009-01-26 @ 19:42:40
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: em

hah, ja :D och det är ju det viktiaste (a)

2009-01-27 @ 15:07:32
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: em

sv: vad har hänt med din dator?, låter inte så bra "han ahr beställt nya delar till den" :P

2009-01-27 @ 16:35:28
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0