25/1

Ja vi kan börja inlägget med att skälla ut mig med att jag inte har skrivit blogg på hela helgen, fy fy på mig! Men jag kan också säga att jag har haft en trevlig helg. Den började i fredags och Andrea och jag hade bestämt att vi skulle träffas, men jag kände att det skulle bli så sent eftersom vi skulle vara i stenhamra och sedan skulle jag hem. Men en vän erbjödsig att jag kunde sova hos honom så jag åkte till stenhamra iaf. Var med Andrea, Rikard och Jerry hela kvällen och jag hade mycket trevligt. Fast kvällen började lite små segt men vi kom igång lite senare och humöret var på topp :). Frös som tusan också! Det var ju så otroligt kallt och vi var ju ute hela kvällen. Andrea tog tjugo i elva bussen hem för hon frös så mycket, men det förstår jag eftersom hon bara hade leggins på sig. Men jag stannade iaf kvar med Rikard och Jerry, vi drog hem till Rikard en stund och påvägen dit såg vi två älgar och jag trodde helt ärligt att jag skulle skita på mig, haha! Jag blev livrädd, jag trodde det var två hästar eftersom dom stod i en hage. Så jag säger till Rikard: Kolla Rikard, det är två hästar. Han bara: Lina, det är två älgar. Och jag flög därifrån medans dom skulle ta kort och hålla på, haha.
Jag halka runt där på gatan, haha. Men trevligt hade jag det :) Skulle hoppa över ett staket och det gick ju sådär, haha. Och det värsta vara att jag blev så himla kissnödig! Så vad skulle jag göra? Vi var ute och hade ingen lust att gå in nånstans? Jo jag satte mig i en buske och Andrea börja asgarva åt mig, hahah! :)
Men klockan fortsatte ticka framåt och Andrea skulle börja röra sig mot bussen. Min buss gick en timma efter och det var då vi gick hem till Rikard och han bor ju så himla långt bort! Jag trodde jag skulle dö, helt ärligt. Haha. 

Men iaf, min buss kom och jag hade tur att Jerry klev på samma buss annars skulle jag helt ärligt dött. Så det tackar vi för, Jerry :) Haha, han blev den utvalde som fick höra på mitt såkallade "hatsnack". Men söt som han är så lyssna han :)
Men sen klev jag av och han fortsatte på bussen. 
I lördags så blev det bara att ligga i soffan och titta på tv hela dagen! Fast på morgonen var vi faktiskt och titta på motorcyklar. Men sen när vi kom hem så blev det rakt in i duschen sen låg vi i soffan där uppe, jag somna en stund. Sen åkte min väns föräldrar så vi gick ner och la oss i soffan och titta på hockey, jag somna då också. Hahaha. Men vad ska man göra? Jag var trött som bara den! Efter hockeyn laga vi lite mat - köttbullar och makaroner som vanligt, satt och titta på en film med Jim Carrey. Sen resten av kvällen låg vi bara i soffan och titta på tv, jag slumra till några gånger, höhö.
Sen idag (söndag) så vakna vi vid tolv av att telefonen ringde. Det blev ett riktigt liv! Jag sover ju alltid med min telefon på ljudlös och när jag stoppar i laddaren så vibrerar den inte ens så det tycker jag är skönt. Jag tog halv tre bussen hem, sen nu sitter jag är i morgonrock och mjukisar. Jag känner mig hur seg som helst. 
Nej ni, nu ska jag få i nåt i magen. Jag är jätte hungrig! Puss!

carrey.jpg


Kommentarer
Postat av: Anonym

den har faktiskt varit bra, din då?=)

2009-01-25 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0