16/1

Fredagen avklarad, skönt. 
Dagen började med att vi hade NO, alltså sexualkunskap. Vi satt och tittade på en film om hur barn ser ut i magen innan dom föds osv. Själv tycker jag att det är intressant fast det kan vara lite små tråkigt ibland men oftast mycket intressant. 
Dagen fortsatte med att bjuda på en lektion SO och jag hade prov, det gick faktiskt jätte bra! Fast jag hade ju bestämt mig för att jag skulle klara det här provet! Jag måste iaf fått ett vg annars blir jag besviken på mig själv, så mycket hårt arbete jag la ner. Men det ska nog gå bra.
Sen flöt bara dagen på, Sanne och jag blev rastlösa och började slåss, haha. Det slutade med att vi låg på golvet och sparkade på varandra (självklart på skoj). Haha, och dagen slutade självklart med att brandalarmet går igång! Jag blir tokig på det där. Kan inte bara folk växa upp och sluta upp med att sätta igång brandalarmet? 
Nu sitter jag iallafall hemma, funderar på att laga lite nudlar så jag får nåt i magen. Juste, idag i skolan - alltså det blev skumaste maten men den var fruktansvärd god! Det var lasange med potatis i, haha. Jag gillar det!
.. Jag ska ska nog ringa pappa också och be han hämta mig så slipper jag ta bussen hem till honom. Plus att jag ska be han laga min dator, den vägrar ju att starta. Jag blir tokig på allt nu för tiden! 
Jag har tyvärr inga nya bilder att slänga in pga min dator. Men jag ska köpa ny, ska börja leta efter en laptop. Men vi får se :)
Nu ska jag prata lite med Ellepelle om en del skit, trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0