14/1

Hejsan hejsan!
Jag sitter fortfarnade i skolan och arbeter med klimat och skikter och massa annat. Jag förstår inte allt men jag gör mitt bästa för att klara provet på fredag. Men juste nu tänkte jag ta mig en lite paus och skriva lite blogg eftersom jag aldrig hann skriva imorse, eller rättare sagt - jag orkade inte skriva. Höhö, jag har blivit så otroligt lat på senare tid! Eller lat och lat, jag lägger tid på annat än att sitta vid datan och skriva blogg och sånt. Jag har ju börjat plugga mycket mer. Satt och plugga med min mamma igår, jag plugga inte så länge men jag fick massor gjort! Jag hann svara på några frågot och lite NO hann jag göra också. Jag skulle skriva vad kärlek är, men jag kom inte fram till något speciellt. Ska försöka fortsätta med det idag igen. Måste plugga på SO också eftersom jag har prov på fredag - jag kommer fixa provet!

Min dag idag har varit ganska lugn, jag vaknade halv sju av att jag hade så jäkla ont i halsen! Så till frukost blev det ett glas te. Mycket gott, jag ska göra mig ett glas te när jag kommer hem också.
Men nu tänkte jag jobba vidare, kanske skriver lite mera ikväll :) P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0