12/1

Hej .... Jag har faktiskt ingenaning om vad jag ska skriva om just nu. Det har inte hänt ett smack idag! Jag har bara varit trött och mått illa hela dagen, kämpat mig igenom skoldagen. Det gick helt okej. När jag kom hem åt jag tonfisksallad med Malin som är sjuk. Hon spydde dom attans igår och det var jag som satt där med henne och klappa henne på ryggen och hämta vatten :) Ibland måste lillesyster också hjälpa till (alltså jag är Malins lillesyster ;)). 
Sen kunde jag inte somna heller, men det var väl inte så jätte konstigt. Malin och jag låg i soffan och vi båda två somna ett ganska långt tag. 
Nu ska jag tänka ut vad jag ska säga och vad jag ska göra åt allt som händer.. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0