7/2

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag inte har skrivit blogg på hela dagen, men jag har inte haft tid eller lust. Fick höra en del saker som jag helst inte ville höra, men det var väl lika bra att få höra skiten.

Idag har jag inga jätte planer, tänkte bara åka hem till Fredrik och ta det lugn lite och umgås med hans kompisar. Tänkte kolla om Sanne ville följa med också men hon svarar ju inte så vi får se om jag åker dit. Vi får se hur jag gör :)
Idag har iallafall mamma och jag varit hemma hela dagen, vi åt lite och så. Prata lite skit, ni vet tjejsnack :) Gick ner i källaren och lämna lite saker och snacka lite mer. Men det är skönt att prata lite med sin mor ibland, eller vad tycker ni? :)
Det blir inte alls ett långt inlägg nu eftersom jag inte har någonting att skriva om, hari nte hänt så mycket idag.
Eller imorse kl halv 6 vaknar jag av att min telefon ringer, men jag la bara på, haha. Jag orkar inte svara och det var nog inget viktigt, hoppas jag! ;)
Men nu mina vänner ska jag prata lite med Sanne, vi hörs senare! Kyss..

Kommentarer
Postat av: julhia

sv: haha tack ;D

2009-02-07 @ 19:53:54
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: Chacha

okej vad skönt, jag var med några kära vänner och bara slappade :)

2009-02-08 @ 10:31:53
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Chacha

ja det var det, mysigt :)!

2009-02-08 @ 10:58:00
URL: http://spellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0