6/2

Godmorgon! Det blir inte alls ett långt inlägg nu eftersom jag inte är riktigt klar med håret och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än.. Eller jo, det blir antagligen jeans och ett linne och till det en tjocktröja, lite tråktigt faktsikt! Jag hade tänkt att låna ett spets linne av Malin men jag låter bli det, hade ingen bra kofta att ha till ifall jag skulle ha den. Så det får bli en bekväm stil idag.
Och idag ska jag ta hål i naveln, ska be pappa ringa upp mig under dagen och kolla om han ville hämta mig efter skolan så åker vi in till stan direkt. Vi får se hur vi gör.
Nu måste jag faktsikt göra det sista innan jag ska bege mig ut i.. regnar det ute? Jag som har plattat håret! Skit samma.. Jag får väl slänga upp det idag igen då, tråkigt!
Men men, hoppas ni får en bättre dag än vad jag har fått hittills!
Vad ska ni göra i helgen?

Här har ni mig igen, satt och tog lite kort alldeles nyss, har ingenaning varför men jag kände för det! :)
Kommer med bättre bilder senare, kyss!

Kommentarer
Postat av: Gynning

Vet inte än vad jag ska göra, har för många allternativ. Ha en bra fredag babe!!

2009-02-06 @ 11:04:31
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Chacha

så lite så tjejen!

händer ikväll?

2009-02-06 @ 16:55:01
URL: http://spellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0