6/2

Nu är det gjort, jag har hål i naveln. Han som gjorde det var hur trevlig som helst, jag går gärna dit igen! Fick till och med puss på kiden, hahaha. Och jag tyckte faktiskt att det gjorde rätt ont, men det gick ju så snabbt så vad spelar det för roll! Ska man vara fin får man lida pin! Så enkelt är det bara :).
Min dag i övrigt har gått snabbt, tiden går fort när man har roligt och jag har haft hur roligt som helst idag. På slöjden var mina fötter så blöta så jag tog av mig skorna och satte dom på elementet så att dom skulle bli torra, och fötterna hamna också på elementet, och Sanne var så rastlös att hon börja slå mig med stickpinnarna? Hahaha, du är för söt :)
Det blir inget långt inlägg nu heller för jag tänkte ringa Natha och kolla vad hon har för sig ikväll, kanske ska träffa henne och umgås lite, jag är sugen på pizza så det kanske blir en pizza till middag? :)
Skriver mera senare, kyss!
PS, jag slänger in en bild senare ikväll på min navel!

Kommentarer
Postat av: julhia

sv: nee :/ du får krya på dig i magen, fast jag antar att de gått över eftersom du kommentera för ett tag sen haha :) men endå! jo veckorna består ju av läxor och sånt tyvärr ..

2009-02-06 @ 20:42:52
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: Natha

naveln var jätte fin gumman :)

och kvällen med dig var bättre än underbar. haha när vi skulle betala, fan va bäst de va xD

hahaha ååå såna minnen har man inte med alla hjärtat x)<3

2009-02-06 @ 23:22:43
Postat av: julhia

sv: oj då :/ du får krya på dig och vi får hoppas de inte är nå allvarligt.

min fredag har varit rätt ok, varken bättre eller sämre :P din då?

2009-02-07 @ 00:08:24
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0