5/2

Idag har det blivit lite dåligt med uppdateringar, det blev bara ett snabbt inlägg imorse när jag försov mig. Inte värsta grejen, jag kom ju i tid iallafall. Det är ju faktiskt huvudsaken, och hur jag såg ut... ja det är en annan visa ;) Jag kan ju avslöja att det var inte den bästa hårdagen, haha! Jag slängde bara upp en toffs mitt på huvudet, helt perfekt! Hahaha.

Imorgon är det fredag och då ska jag ta hål i naveln! Måste erkänna att jag är lite små nervös, haha. Men det är väl inget att vara nervös eller? Måste bara kolla.. Så jag är säker, hehe.
Det är nog bara jag som löjlar mig! Kom på att jag måste titta vart studion ligger också. Det ska nog inte bli några problem :)
Vad ska ni göra i helgen då? Kanske en lugn och skön helg? Jag har faktiskt fortfarnade ingenaning om vad jag ska göra, och nu är det ännu mer folk som vill träffa mig! Haha, men det är bara trevligt att höra att folket vill träffa mig :) Jag blir så glad då! Kanske träffar Eric? Det var ju ett tag sen nu, eller ja.. några veckor sedan. Eric är min bästavän sedan en lång tid tillbaka. Eller ja, iallafall 4 år tillbaka. Men han är min bästa vän ska ni veta. Får mig alltid på glatt humör, får mig alltid ett gott skratt med dig, sunshine. Jag älskar dig!

Men nu mina vänner ska jag vara duktig, tänkte göra mig något och äta sedan slå mig ner och plugga in engelskan. Men det ska nog gå bra! Det är ju rätt så lätt.

Hej älskling, jag börjar med att
säga tack. Du är mitt ljus över dagen
du är mitt lugn varje natt. Du är min
livsglädje du är min medicin.
Du är min och jag är din,
du är hela mitt fucking liv.
Du är en ängel, ena halvan av min kropp
du är den bästa tjejen/killen som jag någonsin
kunnat fått
du är den jag alltid önskat att jag har haft
du är min styrka att överleva, du ger
mig innre kraft.
att jag någonsin skulle få dig på fall,
det var nåt jag inte trodde
hoppas att du känner som jag,
att vara vänner är bra men tillsammans är underbart.
om du bara är en dröm så låt mig sova då
för jag tror det är det bästa för oss båda två
om jag skulle dö är du rosen på min kista
skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den visna
Du är det bästa jag har, lämna mig inte
snälla stanna kvar, du finns när jag behöver dig
älskling kom och lägg dig här intill bredvid mig
Jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på
och att jag aldrig lämnar dig det är någonting
jag svär på, man ska aldrig säga aldrig
men jag kommer stanna med dig
och om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig
jag skulle aldrig någonsin släppa taget för
skulle bära dig tills den dagen kommer
tills den dan jag dör
även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram
för om man tänker efter så är kärleken kall
jag ber om ursäkt om du tycker att jag hackar
på dig ibland, men jag lovar i mitt hjärta
står det massor lågor i brand
och det är lågorna som brinner för det du ger
du tror du vet vad jag känner men jag känner
så mycket mer
du kanske tror jag bara svarar men jag lovar
det är sant, utan dig bredvid mig baby så
tappar jag min balans
du är glöden som brinner du är allt
som jag ber om, om våra barn
ska bli till sanning jag längtar
tills jag får se dom.
du är det bästa jag har, lämna mig inte
snälla stanna kvar, du finns när jag behöver dig
älskling kom och lägg dig här intill bredvid mig
du är det bästa jag har, lämna mig inte
snälla stanna kvar, du finns när jag behöver dig
älskling kom och lägg dig här intill bredvid mig

Kommentarer
Postat av: thess

Svar: men usch, jag lider med dig! haha, jag ska bara ta det lungt & mysa med pojken min :)

2009-02-05 @ 19:24:15
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0