5/1

Jag ljög för er.. Jag sa att jag skulle sätta mig och plugga och få något i magen, jag fick något i magen men jag plugga inte! Fy på mig, att ljuga sådär! Men om en stund måste jag faktiskt plugga, det ska nog gå bra den här gången, eller det måste det göra.
Och imorgon smäller det, jag ska ta hål i naveln! Min älskade pappa är så snäll att han följer med mig så jag har någon att hålla i handen, haha. Jag är en riktig fegis måste jag erkänna, en riktig fegis. Hehe, men det är så att jag gillar inte smärta! Men Sanne min älskade vän har sagt att jag ska lugna ner mig och att det inte alls gör ont, och det är jag tacksam över att hon säger! Hahaha, jag som inte tycker om smärta, hur ska jag kunna ta hål i tungan när jag vill göra det? Gör det ont..? Fyfyfyfyfyfy, jag får sluta oroa mig! Det kommer gå hur bra och bli hur fint som helst och jag lovar att jag ska sätta in en bild när jag har tagit hålet! :) Ni mina älskade bloggare måste ju också få se minsann.
Nu hade jag faktiskt tänkt att hoppa in i duschen och sen sätta mig i sängen och kolla igenom engelskan och kolla om det är så svårt, men det ska det nog inte vara :)
Önska mig lycka till inför imorgon! Kyss!

Kommentarer
Postat av: BAACKONTRACK

sv: ja :)

2009-02-06 @ 07:26:58
URL: http://baackontrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0