26/2

Nu har jag lockat mitt hår, sminkat mig och satt på mig rätt kläder. Det ända som fattas nu är lite parfym ochsen ska jag borsta tänderna, sen är jag klar! :)
Kanske slänger in en bild innan jag åker, fast då tar jag med min vanliga kamra. Mobilen vill ju inte alltid sätta in bilderna på datorn osv. Men det ska nog gå att ordna! Jag ska alldeles strax ta och ringa Sanna också så hon får möta mig :)

Funderar på att locka mitt hår lite mer, vill verkligen inte att dom ska fösvinna under kvällen! Men jag får locka lite till på båten sen :) .
Nu ska jag ta en bild och slänga in den här i bloggen, puss!

Dagens outfit:
Ljusa jeans (syns knappt) från Gina-
2. Tröja med baljetter från Gina.
3. Vitt linne under från Cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0