23/2

Im home! Saknat mig? Höhö.. Hej iallafall! Vad har ni haft för er idag? Min dag har varit helt otrolig!
Den började hur lugn och skön som helst, jag var ensam hemma hos Thomas. Jag gjorde mig lite iordning, sminka mig lite och satte på mig jeans som jag inte haft på mig en enda gång när jag var där, haha. Sen kom Patrik och Thomas hem efter deras biltur och självklart ville dom ha med mig.. Haha dom vi alltid ha med mig på sina dumheter, men jag följde med och kul hade vi :). Åkte ut med bilen på isen och jag måste erkänna att i början blev jag lite små rädd, men tillslut så släppte det.
Vi kom hem runt ett - två tiden kanske. Tittade på Vänner och bara tog det allmänt lugnt. Jag somnade i soffan som vanligt, men jag var så himla trött. Vi gick och la oss rätt sent igår, och jag vaknade redan vid nio tiden för att Thomas var uppe. Så då gick jag också upp, men det är härligt att vara uppe så tidigt för då har man hela dagen framför sig.
Och juste, var beredd på en chock... Vi var ute och sprang här om dagen! Haha, kan ni tänka er? Klockan tio på morgonen var vi vakna och var ute och sprang, fast vi sprang inte så långt. Vi gick en bit också, haha. Gick ner till isen och gick lite där sedan hem igen och åt frukost. En bra start på våran dag kan man säga!
Och imorgon blir det en morgonpromenad med Natha.
Mamma och Jocke blev helt förvånade när dom fick höra det. Jocke fråga om jag hade ramlat och slagit i huvudet eller något, haha. Och det ända jag fick ur mig var: Ja.. Jag tror nog det!
Men det är bara bra att gå ut och gå och röra på fläsket! :)
Idag när jag, Thomas och Patrik stod och snacka så börja dom gemföra mig med hur smal jag var gemfört med dom. Haha, dom kom fram till att jag var lika smal som Patriks smalben.. Känns ju sådär!
Men men, tack för en härlig dag grabbar :)

Vad har ni haft för er i helgen? Nu har ni ju fått höra lite av mig helg så berätta lite utav din! :) Skulle vara härligt att höra vad ni andra har haft för er. Kanske ni också har åkt bil på isen som jag och tänkt och börja gräva din grav innan du satte dig i bilen? Hahaha, den tanken hade jag dom första 10 minutrarna! Men det gick bra iallafall och det är jag glad över :).

I lördags när jag skulle åka hem till T så blev det stopp i tunnelbanan. Det tog mig tre timmar att komma till han! Tre hela timmar! Plus att jag missa min buss så T och M fick hämta mig i färentuna. Men jag är tacksam över det för jag hade stått och frysit i tre timmar! Inte alls kul, jäkla tunnelbana. Kan ju bara säga att jag blev enormt galen så jag bad Natha ringa upp mig så vi stod och diskutera om tunnelbanan osv.
För det är ju så att det finns en Farsta strand/ Skarpnäck/Hagsätra sida och en Hässelby strand/ Åkeshov/ Alvik sida. Och Hagsätra tåget åkte på Hässelby strand tågets räls. Jag blev helt förvirrad, jag stod och kollade om jag verkligen stod på rätt sida och på andra sidan stod det Farsta strand 3 minuter. Och på den sidan jag stod så stod det Hagsätra 4 minuter, och dom går ju åt samma håll. Så jag blev tokig.. Inget tåg gick åt det hållet jag ville, men tillslut så kom mitt tåg! Efter tjugo minuter ute i det kalla vädret så fick jag komma in i en kall tunnelbana, härligt va?
Kom till T runt fem tiden, då blev det middag och det var gott, det kan jag lova er!

Nu ska Jocke alldeles strax ha internet så ja.. Jag får väl ta och skriva senare om något nytt händer, höhö!
PUSS.

Bjuder på en bild som är tagen sommaren 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0