21/2

Godmorgon sötkorvar.
Nu har jag duschat och sitter här i mina tofflor och handduk, haha. Hur mysigt som helst! Ska alldeles strax börja leta efter något att ha på mig, jag har faktsikt ingenaning om vad jag ska sätta på mig idag! Kanske blir strumpbyxor, men vi får se.

Vet ni vad? Jag blir så jäkla trött på folk just nu! Att inte alla bara kan acceptera hur jag känner och låta det vara så. Jag tycker det är jätte snällt att alla bryr sig om mig, men fan inte så här mycket! Kan folk bara inte låta mig göra som jag vill och bara acceptera hur jag känner?
Allt detta handlar om en person som jag tycker om, jag har skrivit om han väldigt mycket här i min blogg. Vi hade ett förhållande i nio månader. Nu vet alla vem det är! Ja vi haft det väldigt bråkigt på senaste tiden, sagt saker till varandra som vi inte menar. Men allt det är mellan oss. Och ja, det var dumt gjort av oss båda. Jag lägger inte bara skulden på honom, jag har också gjort fel som stått och sagt massvis av saker jag inte menar.
Nu skriver jag här rakt ut, även fast alla kanske tycker jag är helt körd i huvudet men JAG ÄR FORTFARNADE KÄR. Är alla nöjda?! Jag är kär. Thats it!
Fick något dampryck.. men det är bara så att jag har blivit så trött om att folk alltid ska dömma folk när dom inte ens känner människan. Varför gör man något sådant? Alla mina vänner som har dömt honom, ingen känner honom! Dom vet bara allt jag har suttit och sagt, och det jag har sagt är vad han har sagt till mig. Men vafan.. alla har en dålig sida. Ni tycker säkert jag är helt bantad, men det här är mellan oss och ingen annan.

Nu ska jag göra mig iordning och försöka göra det här till en bra dag.. Ni får ha en toppen lördag. PUSS.

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

HEJ SÖTNOS! :

Jag har flyttat ifrån ddisconneted.devote.se och baackontrack.blogg.se och kommer hädan efter bara befinna mig här :D



::*

2009-02-21 @ 12:50:03
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: okej :D

vad gör du?

2009-02-21 @ 13:29:25
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0