20/2

Godkväll allesammans. Hur har ni haft det ikväll? Jag har haft det bra, träffade Hanin och vi var som sagt på bio. Det blev Bröllopsduellen, en helt okej film. Inte riktigt i min smak, men den var bra. Den får 3 av 5.

Iallafall, jag har funderat och funderat på vad jag verkligen vill ska hända mellan oss två, men jag kommer inte fram till någonting alls. Jag vill ha det som förr men jag vet inte, jag tvekar lite. Jag är rädd att det ska sluta som det gjort som alla andra gånger.. Jaja, vi får se hur detta slut ser ut.

Morgonens planer är iallafall att hämta mina grejer, tror jag! Har inte riktigt sagt att det är säkert att jag kommer men vad fan, jag får väl överaska lite. Haha, det blir ändå bara en snabbis, ska hämta mina grejer och sedan gå igen. Thats it.. tror jag.
Nu börjar jag bli trött iallafall, tänkte gå och tvätta bort mitt smink osv. Fundera på vad jag ska ha på mig imorgon, har faktsikt ingeaning än! Men jag hittar väl på något kul :) Natha ska iallafall ringa och väcka mig så jag inte sover bort hela dagen, men det ska jag nog inte göra. Hon kommer till mig när hon är klar så går vi till tunnelbanan tillsammans :).
Hon är så snäll att hon gör mig sällskap imorgon.

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen, eller om en stund iallafall. Jag är hur trött som helst!

En liten godnatt puss från mig! Sov gott gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0