20/1

Jag har börjat skriva skit lite på senare tid! Jag vet faktsikt inte varför men jag verkar ha perioder då jag inte vill blogga, haha.
Iallafall, dagens planer är att gå på bio med Hanin istället för att göra det på söndag. Hon smsa mig under dagen och fråga och så blev det att vi gick idag för ingen av oss hade några planer.

Var i skolan idag, hade det hur roligt som helst med Sanne. Hon får mig alltid på topp humör! Vi gjorde ingeting speciellt, utan bara hade allmänt kul! Vi fick sluta två timmar tidigare :) Berit var borta så no lektionera i morse var inställda, så vi hade so istället, sen hade vi extra lång lunch för vi slapp engelskan. Skulle bara göra en stencil. Men det gick snabbt och bra! Sen hade vi matte och slöjd sen sluta vi. Jag gick hem och locka håret lite grann sådär! Satte på mig min höga kjol och en vit långärmad, lite små snyggt sådär. Nu väntar jag bara på Hanin som är så jäkla långsam som vanligt, haha! :)
Men hon ska få busskort av sin mor och så där, sen börjar vi dra oss in mot stan.

Morgonens planer är att träffa Natha, vi ska åka och hämta mina saker som jag glömt. Tänker inte säga vart men jag ska hämta mina grejer iallafall.
Sen får vi se vad som händer..
Nu ska jag skynda på Hanin lite smått, haha! Kyss!

Haha snygging va? ;)


Kommentarer
Postat av: natha

skit söt x) <3

2009-02-20 @ 17:39:08
URL: http://nathaali3.blogg.se/
Postat av: Sanne

2009-02-25 @ 01:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0