19/2

Godmorgon! Idag är jag som sagt ledig, fast ni undrar säkert vad jag gör uppe så här tidigt. Det är så att jag egentligen skulle upp vid elva men jag vaknar av att min älskade bästa vän Eric ringde och väckte mig. Han trodde jag hade en tidigt tid på akuten fast jag ska ju dit vid två!
Iallafall, han ringde och väckte mig tio i tio tror jag, och sen kände jag bara hur magen kurrade så jag gick upp - hoppa in i duschen och sen gjorde jag mig två mackor med ett glas oboy. Hur gott som helst!

Jag känner mig så jäkla trött.. Tror jag ska föna mitt hår och ställa klockan på ett och somna om en stund. Det skulle inte vara helt fel faktsikt.
Sen är det så kallt också! Jag fryser så otroligt mycket och jag sitter i mina mjukisar och en tjocktröja, tänk då när jag ska ut i det kalla vädret! Hur ska detta gå? Hahaha. Kommer springa in i bilen och sätta på högsta värmen och på med rumpvärmaren och så är allt perfekt! Hahaha.

Igår firade vi Thea, kom till pappa runt fyra tiden. Och då kände jag mig också sådär trött. Det är helt sjukt, jag har såna dagar att jag bara vill ligga i sängen hela dagen och titta på tv eller läsa en bra bok. Hur mysigt låter inte det?
Nu hade jag iallafall tänkt att föna mitt hår och vakna till liv. Skriver mera senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla nice, LEDIG!

vill fan också vara ledig -.- <3

2009-02-19 @ 15:48:08
URL: http://nathaali3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0