19/2

Nu sitter jag här igen och lyssnar på musik, har precis tvättat bort mig sminket och ska alldeles strax smörja in mig.
Var på sjukhuset idag också, det gick hyffsat bra. Fick ett recept på nya p-piller och några andra tabletter så nu ska allt vara bra säger dom, men vi får se. Ska tillbaka om ett halv år. Så vi får se hur det går då.

Just nu sitter jag och funderar lite, vad vill han komma fram till egetnligen? Jag förstår ingenting längre. Och jag förstår inte på mig själv, varför har jag fortfanrade känslor kvar?! Det funkar inte så här.. Det blir så svårt för oss båda.
Åååååh, jag blir tokig! Jag vet inte vad jag ska göra faktsikt, jag vill bara börja om mitt liv från hela början och bara köra på igen. Om jag fick göra det skulle jag göra bätre ifrån mig än vad jag har gjort under mina 15 år här på jorden.
Gosh..

Imorgon är det fredag, sista dagen på denna skolvecka! Och så är det lov, jösses vad skönt. Jag ska verkligen njuta det här lovet! I need it. Jag ska vara med min flammor och bara umgås med folk jag inte träffat på ett tag osv! Ta tag i massvis av saker, fundera på allt mellan himel och jord!
Det kommer bli ett bra lov, jag känner det på mig :).
Jag har sovmorgon imorgon också, hur skönt är inte det? Börjar tjugo över nio. Helt underbart. Jag ska upp vid sju tiden för att duscha och sedan gör mig iordning.

Haha, vet ni vad min söta mamma gjorde till mig? Hon har börjat att virka och jag äter ju p-piller som ni vet, och jag har ingen liten ficka som jag kan stoppa dom istället för att dra med mig hela förpackningen. Så hon virkade en liten ficka till mig, haha! Den är urgullig! Kan ta en bild imorgon eller lite senare och sätta in en bild :) Fast den blev lite stor men vad gör det? Den är söt!

Hur ser helgens planer ut då? Jag har faktsikt ingenaning om vad jag ska göra imorgon, vi får se vad som bjuds. På söndag blir det iallafall bio med Hanin. Men annars får vi se vad som bjuds i helgen :).
Jag tänker iallafall inte sitta hemma! Hahaha. Nu ska jag sätta på mig mjukisbyxor, kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0