15/2

Godmorgon darlings! Vakna denna morgon av att jag fick ett sms av Hanin, haha. Men det var ett härligt sätt att vakna på.
 Nu sitter jag helt ingosad i mitt täcke och fryser lite, inga planer på att hoppa in i duschen eller någonting. Bara sitta här ett tag till och lata mig, det låter bra tycker jag. Jag har iallafall fått i mig frukost, det är ett plus!
Sen inatt.. jag har ingenaning om vad jag drömde om men jag minns att det var mysigt. Haha, kommer inte avslöja om vem jag drömde om.

Nu är det bara den här veckan kvar sen är det lov! Jösses vad skönt. Jag ska umgås med mina vänner varje dag.
Sedan vecka 15 så är det påsklov för min del, och jag måste ta ledigt en vecka efter lovet för jag ska iväg med mina kusin och min familj och åka skidor! Fast det kommer väl sluta på sjukhuset med ett brytet ben och en bruten arm för min del, haha. Jag kan inte åka skidor! Men jag ska göra mitt bästa för att försöka. Hela min familj kan åka förutom jag! Så vi får se hur det slutar. Jag ska iallafall ta bilder så ni får se hur jag ser ut när jag åker. Men vi får se hur det slutar iallafall.
Just nu kom mamma in från sin promenad, jag kände att jag inte hade någon ork att gå ut och gå idag. Inte när man vaknar med ont i halsen och knappt kan svälja, det suger helt ärligt!
Ska dricka mycket te och hoppas på att det ska gå över :) Wish me good luck!

Min planer idag ser väl enkla ut, slappa och plugga.. om jag orkar. Men nu är planerna ändrade, jag ska på bio!
Ska kolla om någon vill följa med mig för jag vill se den där hitler filmen, vet inte riktigt vad den heter men ni vet nog vilken jag menar. Men jag vill också se i taket lyser stjärnorna, men vi får se om jag får tag på någon som vill gå på bio med mig. Pappa och Thea skulle se bolt men jag har ingen lust att se den idag.
Men nu ska jag få tag på mina vänner, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0