13/2

Godmorgon darlings! Entligen är det fredag! Fast min fredag ska vara lugn och skön, eller hela min helg blir lugn och skön. Idag blir det nog let's dance och tacos, jag längtar redan..
Sen på lördag är det alla hjärtans dag och jag blir ensam då med mor min. Jag som ville ha nån på alla hjärtans dag.. Äsch, det kommer flera..

Som jag sa igår så har jag lockat håret, det blev hur tjusigt som helst! Kanske kan ta en bild med webbkamran så ni kan se, fast då blir det inte en så bra bild. Men jag kan slänga in en annan bild när jag har lockigt hår också.
Igår kväll kunde jag inte sova heller, även fast jag var hur trött som helst. Jag kunde verkligen inte somna! Helt otroligt. Men tillslut så somna jag, inte så jäkla sent heller. Senast halv tolv, fast ska man upp halv sju nästa morgon så är det rätt så sent tycker jag.
Jag har inte så mycket mer att skriva, skriver antagligen mera när jag kommer hem ifall Jocke inte tar med sig internet till landet. Men det ska han nog inte göra, vi hörs! Puss

Bild 1. Min bästavän sedan en lång tid tillbaka.
Bild 2. Jag i lockigt hår, inte bästa bilden. (Mobil bild)

Kommentarer
Postat av: Natha

så jävla söt i lockigt alltså!<3

2009-02-19 @ 15:53:54
URL: http://nathaali3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0