13/2

Har nåt fått någon otur idag? Jag kan inte säga att jag har fått någon riktig otur.. än. Klockan är ju bara halv elva än så länge, hehe. Men vi får hoppas att inget häner under min kväll!
Just nu är jag så otroligt rastlös, sitter och pratar med massvis av folk men det blir verkligen inte bättre! Jag har varit såhär hela kvällen. Helt otroligt! Jag har bara legat i soffan och tittar på film, försökt att värma mig lite smått men det har inte gått så bra, pillat lite på min piercing som jag inte ska göra men jag kan inte låta låt, fy på mig!
Hahah men när jag inte ska röra någonting så gör jag det iallafall, det är riktigt mig det. Hahah.
Men nu måste jag faktsikt prata lite med min älskade bästa vän, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0