13/2

Hemma igen efter en lång dag. Jag känner mig så jäkla trött, och så har jag ont i nacken. Fast äsch, det går nog över.
Idag har jag haft en mycket trevlig dag med Sanne, mycket skratt. Jag fick något dampanfall och sprang runt i korridoren och lölja mig, haha. Fast det är ganska normalt för oss i skolan, hahaha. Men man måste ju göra skoldagen till något roligt! Inte bara massa plugg hela tiden, man måste hinna med att ha roligt också och det hade jag. Glömde jackan på lektionen och sen kommer Billy springades med den och lämnar den, haha.

Dagen mysiga planer är att laga mat till mig och mamma och sen kanske titta på let's dance. Det är ganska roligt faktsikt :).
Sedan får vi se vad som mer bjuds ikväll. Vem vet? Det kanske händer något oväntat? Alltid lite kul med överaskningar, eller vad tycker ni?
Nej men nu slutar jag bara skriva -.-' Jag skriver lite mera senare istället! Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0