10/2

Tiden bara rusar iväg! Det är redan den 10, om nio dagar blir det sjukhuset igen.. Önska mig lycka till!
Idag har dagen gått rätt fort, även fast inte Sanne var i skolan så hade jag en helt okej dag. Hade hemkunskapsprov, det gick väl helt okej. Gjorde klart mitt so prov, vi får se hur det gick. Sedan fick jag även tillbaka mitt no prov -sexualkunskap-
och jag fick VG minus. Men jag är rätt nöjd :). Huvudsaken är att jag fixa provet iallafall.
Dagen fortsatte och jag hade idrott, fy fasen vad det var trist! Och jag hade så jäkla ont i magen och sen hade vi stafett och jag skada min fot! Det var inte alls roligt, men jag kämpade på och jag var med! 

Angel och jag var klar med so provet samtidigt, så vi gick ner till stora hallen samtidigt. Och det var så att han hade någon läskig grej på sin telefon, så man skulle sätta på sig hörlurar och sedan skulle man sitta och bluda och bara lyssna och det lät så verkligt när han "klippte" en! Jösses vad rädd jag var, och man flyttar ju på huvudet. Sedan säger han att han ska sätta på en platspåse på huvudet, så gör han det och det kändes verkligen som en plastpåse eftersom man sitter och pludar. Det är så jäkla läskigt! Lydia satt och gjorde det och hon börja gråta, haha sötnos! :) Cleisi satt och skrek och jag satt och flytta på mitt huvud hela tiden och skrek till någongång, hahaha. Men kul var det!

Dagens planer - plugg plugg & plugg. Jag orkar verkligen inte! Måste plugga till spanskan, har prov på måndag och jag kan ingenting! Jag hatar verkligen spanska, det är inte mig grej! Men men.. Vad ska man göra egetnligen? Nu tänkte jag sätta in en låt som jag sitter och lyssnar på, skriver mera senare :) Kyss..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar den låten! :D

2009-02-10 @ 17:53:06
URL: http://sanroja.blogg.se/
Postat av: Linnea Malivéz

Ställ en fråga i min frågestund, svarar på alla frågor :)



Kram

/LM

2009-02-10 @ 18:43:37
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0