10/2

Hahahahahahahaha, jag kan ju börja med detta inlägg med att Jocke sprack brallorna när han skulle böja sig ner och ge Skruttan en godis, hahaha!

Hej iallafall! Jösses vad jag skratta när jag hörde att dom sprack..
Any way.. Hehe, hans byxor sprack.. HAHAHAHA! JAG KAN INTE SLÄPPA DET, URSÄKTA MIG! HAHAHAHAHAHHAH!!
Så.. Nu har jag skrattat klart :)
Jag har hittat ännu en låt som jag bara älskar! Thåström är det som gäller nu, haha. Men den låten är så jäkla bra! Jag ska sätta in den alldeles strax så ska ni få höra. Den är helt underbar.

Snart drunknar jag i halstablettpapper, så mycket som jag äter! Fast Malin har också ätit lite, hehe.
Men nu tänkte jag slänga upp min underbara låt, kyss!
Haft en bra dag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0