Tog mig ett varmt skönt bad

Klev precis upp ur badet, ska alldeles strax ta på mig min sköna morgonrock. Men först ska jag smörja in mig! Har även tänt ljus, fråga mig inte varför men på någon vis så känner jag mig lugnare! Min musik är igång som vanligt också, haha. Så det är skönt. Rensa tankarna lite kan man säga! Och det ska jag tala om för er är riktigt skönt, bara få tänka för sig själv och bara vara. Ibland älskar jag att vara ensam, få göra precis vad jag vill göra!

Som jag sa i ett tidigare inlägg så mötte jag upp Natha. Vi stod mest och snacka, jag lätta lite på hjärtat och tala om för henne vad jag egetnligen kände och hon kom med så grymt bra råd! Tror nog att jag ska följa några utav dom!
Men nu ska jag slänga in en låt som jag sitter och lyssnar på just nu och som jag har totalt fastnat för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0