Snöstorm!

Nu är det verkligen snöstorm här! Sitter och tittar ut igenom fönstret och äter frukost, jätte mysigt när man väl sitter inne. Men att gå ut, nej det ser jag inte fram emot! Får hoppas att det lugnar ner sig lite grann iallafall.

Idag är det ju julspel i kyrkan kl 19 för allmänheten så alla är så välkomna till söderledskrykan för att se mig och Sanna sjunga, haha :)
Men nu måste jag packa ihop alla saker, har så mycket att tänka på just nu så får hoppas att jag inte glömmer något.
Kommer inte komma hem fören ikväll runt åtta halv nio, så vi får se om jag bloggar senare eller inte alls! För imorgon ska jag vara i krykan 07.30.. Hur nu det ska gå! Men ska nog gå bra, har blivit rätt så duktig på att kliva upp på morgonen :) Hehe!
Men nu måste jag göra mig iordning, vi hörs imorgon eller ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0