Snö och frukost!

God morgon! Ska alldeles strax börja gå till skolan, börjar vid nio istället för halv eftersom att vi ska repa tills på fredag. Det är ju julspelet där och jag ska vara ängel! Haha.
Tog lite tid att somna igår så idag är jag så grymt trött! Imorse när jag vakna ville jag bara somna om, det var så jäkla skönt att bara ligga i sängen!

I helgen hade jag hur trevligt som helst. I fredags så åkte jag ju med fältarna, vi hade jätte mysigt. Gjorde tvålar och baka pepparkakor med glasyr på som jag åt upp.. hehe..
I lördags så träffa vi lite folk, hade jätte trevligt jag och alla tjejer! Kom hem vid tolv tiden och då blev det att vi satt uppe och prata lite och åt naturgodis! Jätte gott om du frågar mig!
Men nu så har jag inte riktigt tid att skriva, ska spraya håret och sen sätta på mig mycket kläder! Det snöar ute ju.. kommer frysa som en tok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0