Snart är det helg igen!

Hej alla små kottar! Kom in för en stund sen, var ute på en lång promenad med Sanna och det var riktigt skönt att komma in och ta sig en varm och skön dusch och sen slå sig ner här. Ska antagligen snart krypa ner i sängen, ska bara föna håret och smörja in mig sen är jag klar för sängen.

Sanna och jag har inte bara promenerat idag, vi har också pluggat. Vi gjorde det när vi kom hem, eller först så åt vi lite nudlar och kakor! Haha, Sanna fick en så suverän video på mig när jag satt och åt dom! Får se om hon får upp den i bloggen eller kanske på facebook? Haha!
Iallafall! Jag hjälpte Sanna med att plugga på musik historia, gick jätte bra! Sen kolla hon så jag kunde allt i engelskan och jag kunde i stort sätt allt som tur var!

Imorgon är det torsdag och jag funderar på om jag ska till morris med alla tjejer.. Det är ju middag där och sen lite annat skoj! Men vi får se om jag har energi till det, just nu känner jag att jag bara vill lägga mig ner i sängen och ha sovsällskap men så blir det icke! :( MYCKET BESVIKEN. Men det är väl bara att bita ihop..
I övermorgon är det fredag, då ska jag iväg igen med fältarna. Men kommer hem så fort som möjligt på lördag. Då ska jag bara göra mig iordning sen så drar jag och möter upp Sanna så får vi se vad som händer för skoj denna helg! Något äventyr borde det bli, haha.
Ska inte sitta här och babbla så mycket, tanken var att jag bara skulle skriva god natt så.. God natt!

Sannas och min tuffa sminkning för några helger sen!

Kommentarer
Postat av: Irrepirre söt !

Ni två är så fina !!!!Jag gillar er... puss på er

2009-12-12 @ 00:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0