Skolan

Sitter just nu i datasalen i skolan, hittills har dagen vart rutten. Höll på att försova mig om inte mamma skulle kommit in i rummet och väckt mig. Ögat gör ont sen igår, om jag inte berätta så fick jag en järn grej i ögat, eller jag tror att det var det. Så jag gick till syster idag med och hon tyckte att jag skulle till ögonakuten men det tyckte inte mamma. Så vi får se om jag blir blind eller inte, haha.

Men men, ska försöka göra dagen bättre än den varit. Det är lunch snart så då har jag någonting att se fram emot iallafall! Fast i själva verket är jag inte alls hungrig.. Det går inte alltid att äta när man mår piss! Men ska verkligen försöka. Vi hörs i nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0