Pepparkakor

Jag har kommit fram till en sak - jag sover alldeles för mycket vilket gör mig tröttare än vad jag borde vara. Idag gick jag upp alldeles för sent, kom ur sängen tjugo i ett! Fast jag gick ju och la mig rätt så sent också, ikväll kanske det blir lite tidigare än vanligt! :)

Var ute på en lång promenad med hela familjen idag också. Eller det var jag, mamma, Malin och Jocke som var ute och gick med hundarna. Sen var Jocke tvungen att gå hem eftersom han skulle åka på möte men vi fortsatte gå med hundarna. När vi väl kom in så baka vi pepparkakor också! Hur mysigt som helst eftersom att vi aldrig gör sånt länge. Sen kom morfar och fika med oss, kanon mysigt! Och morfar som är så rolig också, haha! :)

Ikväll ska hela familjen kolla på film också, eller det är tanken iallafall. Sen får vi se om vi hittar någon bra film, men något ska vi nog hitta. Har inte alls så mycket att skriva just nu så jag återkommer lite senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0