Nystädat

Nu så är jag klar, eller klar och klar. Jag funderar på om jag orkar dammsuga och skura golvet. Hmm... Bra fråga! Men tror att jag ska köra en snabbis med pansarvagnen (dammsugaren) lite snabbt så jag har det avklarat. Sen får vi se om jag orkar skura golvet, vilket jag antaligen inte kommer göra. Man får vara lat ibland, haha.
Men sen ska jag väl göra mig själv iordning, och sedan se vad jag ska hitta på lite senare. Klockan är ju trots allt bara tre än så länge!
Nu gäller det bara att slita sig ifrån datorn, det är hårt! Men jag ska se till att bli klar här hemma och sedan hitta på något skoj. Vi hörs senare antagligen.

Jag och Lydia, kolla bara! Jag gick fortfarande bara runt i skinnjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0