Nattuggla

Jag sitter fortfarande uppe, något vettigt gör jag verkligen inte. Sitter och sjunger lite för mig själv, kollar om någon är vaken men det verkar rätt så dött. Kanske är dags för mig med att gå och lägga sig? Kanske, kanske inte.
Iallafall, jag har suttit och försökt fördriva tiden genom och gå in på olika hemsidor och kollat på kläder! Jag hitta så mycket, ville bara trycka på "Beställ hem" men jag har inte ett öre på mig. Jag är pank, no cash. Det är dags att söka jobb! Oja, det ska jag nog göra :) Eller så väntar jag ett halv år tills jag fyllt år, hmm. Men kan ju alltid göra ett försök nu också! Jag menar, why not liksom.

Men här kan jag ju inte sitta hela kvällen, klockan är redan tjugo i två. Förstår inte varför jag fortfarande är uppe, eller jo. Jag är mästare på att vända på dygnet! OYES. Men nu, nu vet jag inte vad jag ska hitta på längre. Vi hööörs.

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 01:54:38
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0