Julkänsla?

Fy Fabian! Jag börjar få ont i halsen igen, och mensvärk har jag. Kul att man får allt på en och samma gång, haha! Har sagt hela dagen att jag ska proppa i mig en alvedon men jag har inte riktigt kommit så långt, har alltid blivit så att jag fasnat någon helt annanstans. 
Har tagit det cool lugnt idag. Inte gjort ett skit faktiskt, haha. Kanon skönt! Men imorgon tänkte jag se till att jag hittar på något, kan ju inte sitta hemma hela daganra. Hade faktiskt en anledning till att bara vara hemma idag, och det var mensvärken!

Har faktiskt inget vettigt att skriva, jag har ont i huvudet. Kanske tecken på sömnbrist? Haha antagligen inte! Jag är rätt så duktig på att sova misann! Och lite till skulle inte vara fel ;) ho ho ho..
Snart är det julafton bara. Snart två dagar kvar. Någon mer än jag som inte känner för att fira jul i år? Känns inte bra liksom, har ingen julkänsla. Får väl hoppas på att jag får det när dagen väl kommer :)

OCH JAG FÅR INTE UPP VÄRLDENS SKÖNASTE BILD PÅ SANNA, FUCK OCKSÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0