Jag är trött..

.. så jag tänkte gå och lägga mig. Imorgon ska jag till nynäs med mammsen och Jocke, vi ska äta middag hemma hos min morbror och mina små kusiner. Sen senare mot kvällen får vi se vad jag hittar på! Sanna kommer ju hem imorgon också, så ska antagligen hitta på något med henne skulle jag gissa på, eller jag är mycket medveten om att hon och jag kommer träffas imorgon. Så det ska bli skoj! Frågan är bara, vad ska jag ha på mig imorgon? Kanske nya tröjan jag köpte idag? Jag och min kusin var nämligen inne i stan idag bland vimlet, lite jobbigt att slåss om grejerna men jag hade trevligt! Vi satte oss på ett fik och bara prata på och drack en varsin latte, kanon mysigt!
Vid halv 5 tiden kände vi att det var dags att börja rulla hemåt. Var hemma strax innan 5, men var bara hemma en liten stund för sen blev jag hämtad och rulla iväg ännu en gång. Kom hem för bara en liten stund sen ju. Har legat och halv sovit hemma hos en vän :-)

Men här ska jag inte sitta och dra ut på tiden, jag blir bara tröttare och tröttare.. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas allt är bra och att du haft en mysig jul!? :)

2009-12-27 @ 13:22:14
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0