Inbakad fläta

Så där ja. Nu är jag hemma igen efter en kort dag i skolan, har slängt på mig mjukisbyxorna och ska alldeles strax börja röra mig mot tunnelbanan. Ska träffa en gammal vän som jag inte träffat på länge! Så det ska bli roligt.

Vet ni om hur stolt jag är över mig själv? Jag har lärt mig att göra inbakade flätor! Jag satt helt ensam inne i mitt rum igår så började jag finula lite med håret och sen bestämnde jag mig för att jag skulle lära mig att göra en inbakad och helt hux flux så lärde jag mig att göra det på mig själv!
Och nu blev det lite knas också.. Malin måste ha mitt busskort men jag själv måste ha det. Jag vet inte varför jag blir arg, men jag blir bara det eftersom att då kommer inte jag någonstans. Eller så måste jag vänta på att mamma ska komma hem så tar jag hennes busskort men jag ska ju åka snart! Åååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0