In da schooooool

Sitter just nu i datasalen och tar det lite lugnt, har inget speciellt att skriva om så att jag skriver här i stället.
Som jag sa igår så ska jag vara med Sanna idag, men måste även plugga lite musik. Gick ju skit idag på omprovet men får chansen att göra om det ännu en gång imorgon och går det bra så ändrar hon mitt betyg!
Tur det! Men nu ska jag försöka komma på något att skriva och sedan försöka få dagen att gå fortare!
Juste! Imorse när jag kom till skolan 9.50.. Jag försov mig även fast jag hade sov morgon! Iallafall, då hade jag sång prov. Elin och jag gick in tillsammans och vi båda fick VG och vif ick även förfrågan om vi ville vara med i julspelet, så det ska vi vara nu! Sanna ska också vara med :) Så det ska bli roligt! Hon tyckte att jag sjöng bara även fast jag var helt nyvaken och kudden fortfarande satt fast i ansiktet, haha!
Vi hörs senare under dagen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0