Home sweet home!

Nu är jag hemma igen! Känns skönt och tryggt! Ska även möta upp Natha om en stund och prata lite med henne, kan inte riktigt hålla allt inne och som tur är så ställer hon upp! Som tur är går hon i skolam en minut från där jag bor så det är perfekt, haha :) Vet faktiskt inte vad vi ska hitta på, kanske tar en promenad eller något liknande? Vi får se helt enkelt! Har inget speciellt att skriva direkt. Satt och spela i skolan på Angels mobil i en och en halv timma, haha! Snacka om att det var ointressanta lektioner? Sista lektionen titta vi på film en hel timma och det sluta med att halva klassen låg på bänkarna och sov och jag satt och spela! Haha :)
Men nu ska jag inte tråka ut er av mitt boring snack, utan jag ska alldeles strax ta av mig min sköna siden morgonrock och sätta på mig min tjocktröja och möta Natha! Puss

Oj.. Hur gammal är inte den här bilden? Haha! Skulle gissa på 2-3 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0