ho ho ho ho..

Ho ho ho ho.. Ja det suger ju faktiskt att jag inte skrivit på någon dag. Men vad fan, jag lever iallafall! Snö har vi fått också, lite för mycket kanske? Min röda jacka blir ju vit så fort jag går utanför dörren, haha. Antar att det är sånt i livet, men det är lite mysigt när man sitter inne och tittar ut medans man dricker te. MÖMS.

Idag har jag körat hela dagen, från klockan tio till klockan tre. Men har haft ruskigt roligt, gick lite segt i slutet av dagen men jag överlevde! När jag var påväg hem så mötte jag upp Malin som skulle till läkaren och hon ville verkligen inte gå själv för hon trodde att hon skulle få peddo läkaren så jag följde med, som tur är! För hon fick honom. Men hon ska tillbaka imorgonbitti och då kan jag ju inte följa med. Men tror hon klarar sig galant ;)

Tog en liten powernap en stund men vakna med ett ryck och fick nästan ångest över att jag somna, haha. Men skönt var det. Nu är jag lite piggare, kanske inte för att det är så bra men jag ska nog ta mig en dusch om en stund och sen blir det sängen. MEN NU SKA NI FÅ HÖRA LITE DOGGE MUSIK, HO HO HO HO..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0