Hemma igen

Nu så är jag hemma efter en härlig kväll med min bästa Eric! Vi laga lite mat, eller vi - han rättare sagt. Haha, jag stod mest och snacka om allt! Sen så skulle han lära mig att boxas?! Hahaha, och det gick ju så där. Skada mitt lillfinger så vi stoppa in det i frysen, haha! Snacka om otur..
Sen blev det mest snack! Det var ju så länge sen vi träffades så det blev bara massa babbel, haha. Men är inte det minsta förvånad!
Snart kommer Sanna hem också, YEEEEEES! Har saknat henne såååååå mycket! Hihi.
Egetnligen så vill jag gå och lägga mig, men jag vill inte sova själv! Usch och fy och blä.. Vill absolut inte sova ensam! :( Men det ser ut som att jag inte har något val just nu, fan!

Ska alldeles strax gå och lägga mig ensam i min lilla 1.20 säng helt alone! Haha stackars mig, faktiskt! Första helgen på länge som jag sover ensam och det känns inte bra!

Här har ni en jätte puss från mig! Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0